A Covid19-járvány hatása a hazai szabadidősport-szponzorációra

Tettinger Zsófia (2021) A Covid19-járvány hatása a hazai szabadidősport-szponzorációra. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of A_COVID19_JARVANY_HATASA_A_HAZAI_SZABADIDIOSPORT_SZPONZORACIORA_EM69QE.pdf] PDF
A_COVID19_JARVANY_HATASA_A_HAZAI_SZABADIDIOSPORT_SZPONZORACIORA_EM69QE.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2026. May 16..

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat_statusz.pdf] PDF
nyilatkozat_statusz.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (190kB)

Abstract

Statisztikai adatok alapján a sport a szponzorok körében leginkább támogatott terület, így érdekesnek gondolom a vírushelyzet és e terület kapcsolatának vizsgálatát. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy az szponzorok és a jogtulajdonosok hogyan, milyen elvek mentén kezelték a felmerülő problémát, a szponzorált szervező milyen kompenzációs stratégiát épített fel, végül hogyan vélekednek az érintettek a szponzorációs kapcsolataik jövőjéről, milyen változásokat várnak saját szempontjukból, és a piac szempontjából.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Tamás Krisztián
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: koronavírus-járvány (COVID-19), sportmarketing, szabadidősport, szabadidősport-szponzorálás, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Sep. 23. 10:54
Last Modified: 2021. Sep. 23. 10:54

Actions (login required)

View Item View Item