Tettinger Zsófia (2021) A Covid19-járvány hatása a hazai szabadidősport-szponzorációra. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
A_COVID19_JARVANY_HATASA_A_HAZAI_SZABADIDIOSPORT_SZPONZORACIORA_EM69QE.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2026. May 16.. Download (1MB) |
![]() |
PDF
nyilatkozat_statusz.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (190kB) |
Abstract
Statisztikai adatok alapján a sport a szponzorok körében leginkább támogatott terület, így érdekesnek gondolom a vírushelyzet és e terület kapcsolatának vizsgálatát. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy az szponzorok és a jogtulajdonosok hogyan, milyen elvek mentén kezelték a felmerülő problémát, a szponzorált szervező milyen kompenzációs stratégiát épített fel, végül hogyan vélekednek az érintettek a szponzorációs kapcsolataik jövőjéről, milyen változásokat várnak saját szempontjukból, és a piac szempontjából.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | koronavírus-járvány (COVID-19), sportmarketing, szabadidősport, szabadidősport-szponzorálás, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 23. 10:54 |
Last Modified: | 2021. Sep. 23. 10:54 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |