A Covid19-járvány hatása a hazai szabadidősport-szponzorációra

Tettinger Zsófia (2021) A Covid19-járvány hatása a hazai szabadidősport-szponzorációra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A_COVID19_JARVANY_HATASA_A_HAZAI_SZABADIDIOSPORT_SZPONZORACIORA_EM69QE.pdf] PDF
A_COVID19_JARVANY_HATASA_A_HAZAI_SZABADIDIOSPORT_SZPONZORACIORA_EM69QE.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 16..

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat_statusz.pdf] PDF
nyilatkozat_statusz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (190kB)

Absztrakt (kivonat)

Statisztikai adatok alapján a sport a szponzorok körében leginkább támogatott terület, így érdekesnek gondolom a vírushelyzet és e terület kapcsolatának vizsgálatát. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy az szponzorok és a jogtulajdonosok hogyan, milyen elvek mentén kezelték a felmerülő problémát, a szponzorált szervező milyen kompenzációs stratégiát épített fel, végül hogyan vélekednek az érintettek a szponzorációs kapcsolataik jövőjéről, milyen változásokat várnak saját szempontjukból, és a piac szempontjából.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: koronavírus-járvány (COVID-19), sportmarketing, szabadidősport, szabadidősport-szponzorálás, szponzorálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:54
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet