Tettinger Zsófia (2021) A Covid19-járvány hatása a hazai szabadidősport-szponzorációra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A_COVID19_JARVANY_HATASA_A_HAZAI_SZABADIDIOSPORT_SZPONZORACIORA_EM69QE.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 16.. Download (1MB) |
|
PDF
nyilatkozat_statusz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (190kB) |
Absztrakt (kivonat)
Statisztikai adatok alapján a sport a szponzorok körében leginkább támogatott terület, így érdekesnek gondolom a vírushelyzet és e terület kapcsolatának vizsgálatát. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy az szponzorok és a jogtulajdonosok hogyan, milyen elvek mentén kezelték a felmerülő problémát, a szponzorált szervező milyen kompenzációs stratégiát épített fel, végül hogyan vélekednek az érintettek a szponzorációs kapcsolataik jövőjéről, milyen változásokat várnak saját szempontjukból, és a piac szempontjából.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19), sportmarketing, szabadidősport, szabadidősport-szponzorálás, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |