Kovács Tamás (2021) A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kovács Tamás_A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozati kutatásom során, légkondicionálók jelenlegi piaci helyzetét kívánom bemutatni, az elmúlt 10 év piaci változását elemezni, külföldi és a hazai viszonylatban egyaránt. Az általános piaci körképet követően, két piacuraló márkát, a Daikin és a Gree márkát összehasonlítva elemzem. A Daikin a légkondicionáló piacon már a kezdetektől jelen lévő japán márka, míg a Gree a jelenlegi piacon leginkább feltörekvő márkának számít. Kutatásom során részletesen megvizsgálom és összehasonlítom a két márka marketingszemléleteit és megjelenéseit. Továbbá kutatásom során felmérem az általános vevői igényeket is, különös tekintettel a fent felsorolt két márkával való elégedettséget, ismertséget. Kutatásom célja, hogy az általam megfogalmazott hipotézis, miszerint: „A Gree modernebb marketingszemléletének köszönhetően tudta átvenni a piacvezető helyet a Daikin-tól” alátámasztást nyerjen, vagy cáfolásra kerüljön.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | légkondicionáló, marketing, marketingmix, marketingstratégia, összehasonlító számvitel |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:54 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |