A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása

Kovács Tamás (2021) A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kovács Tamás_A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása.pdf] PDF
Kovács Tamás_A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozati kutatásom során, légkondicionálók jelenlegi piaci helyzetét kívánom bemutatni, az elmúlt 10 év piaci változását elemezni, külföldi és a hazai viszonylatban egyaránt. Az általános piaci körképet követően, két piacuraló márkát, a Daikin és a Gree márkát összehasonlítva elemzem. A Daikin a légkondicionáló piacon már a kezdetektől jelen lévő japán márka, míg a Gree a jelenlegi piacon leginkább feltörekvő márkának számít. Kutatásom során részletesen megvizsgálom és összehasonlítom a két márka marketingszemléleteit és megjelenéseit. Továbbá kutatásom során felmérem az általános vevői igényeket is, különös tekintettel a fent felsorolt két márkával való elégedettséget, ismertséget. Kutatásom célja, hogy az általam megfogalmazott hipotézis, miszerint: „A Gree modernebb marketingszemléletének köszönhetően tudta átvenni a piacvezető helyet a Daikin-tól” alátámasztást nyerjen, vagy cáfolásra kerüljön.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: légkondicionáló, marketing, marketingmix, marketingstratégia, összehasonlító számvitel
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:54
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet