Tóth János (2015) Autózási és autójavítási szokások elemzése Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Toth_Janos.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2065. Download (5MB) |
Absztrakt (kivonat)
A Robert Bosch Kft. sokrétű és szerteágazó tevékenységeire való tekintettel kiemelten fontosak a fogyasztók magatartásáról szóló információk. Munkám során a magyarországi autózási és autójavítási szokások elemzésekor az eddigi piackutatások eredményeire és alapinformációira támaszkodva egészítettem ki és készítettem el a saját primer kutatásomat, melynek eredményeit összesítve elemeztem a dolgozatomban. Nagy hangsúlyt fektettem a versenytársak és a fogyasztói magatartások változásainak elemzéseire, megállapítva ezzel a márkafüggetlen autószerviz hálózatok piacában rejlő potenciálokat. A magyarországi autózási és autójavítási szokásokat a gépjárműpark adatainak és az autósok életstílusának függvényében elemeztem. A dolgozatom az autózással és az autójavítással kapcsolatos fogyasztói szokások alapos feltérképezésére irányult. Kiegészítve a Bosch márkáról alkotott fogyasztói kép feltárásával. Megismerve a válaszadók életstílusát, bemutatva az autószervizek kiválasztásának, mint bizalmi kérdésnek a fő elemeit, mint a megbízhatóságot és a szakértelmet.
Magyar cím
Autózási és autójavítási szokások elemzése Magyarországon
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelmi Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Kereskedelem és Marketing szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Autójavítási szokások, Gépjárműpark, Márkafüggetlen autószerviz hálózatok, Robert Bosch Kft., Fogyasztói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Nov. 26. 12:24 |
Utolsó módosítás: | 2015. Dec. 18. 13:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |