A Szerszámoutlet fejlődése a külső és a belső kommunikáció terén

Kővári Virág Kíra (2021) A Szerszámoutlet fejlődése a külső és a belső kommunikáció terén. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Zarodolgozat_2021_Kovari_Virag_Kira.pdf] PDF
Zarodolgozat_2021_Kovari_Virag_Kira.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Egy szervezet életében is elengedhetetlen alappillér a megfelelő kommunikáció, ahol kisebb nagyobb csoportot és közösséget alkotnak a szervezet tagjai. Záródolgozatomban az AKMÉ Kft. budapesti részlegének, más néven a Szerszámoutletnek a külső és a belső kommunikációjának fejlődését vizsgálom. Az évek alatt gyors növekedésnek indult a cég, és már nem elegendő a kis méretű családi vállalkozásnál bevált külső és belső kommunikációs eszközök használata. A vizsgált vállalat tanulmányozása során arra a következtetésre jutottam, hogy minél rövidebb idő alatt esik át egy szervezet gyors és jelentős fejlődésen, a belső rendszerek ugyan ilyen gyorsan válnak elavulttá. Ezt szemlélteti az is, hogy az érintett cég munkavállalóinak száma pár év alatt megduplázódott, így az eddigi belső kommunikációs megoldások felülvizsgálatra és fejlesztésre szorulnak. Ahhoz, hogy egy növekvő vállalat lépést tudjon tartani a fejlődés ütemével, elengedhetetlen, hogy belső rendszerei tudatosan ki legyenek alakítva. Ebből eredően, minél nagyobb egy vállalat, annál fontosabb a tudatosan megtervezett, összehangolt marketing kialakítása is, ugyanis felgyorsult a világ és folyamatosan változnak a vásárlói szokások, amiket a vállalat sikeressége érdekében szükséges figyelembe venni. Célom, hogy záródolgozatommal a legjobb tudásom szerint hozzájáruljak a vállalat kommunikációjának fejlesztéséhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Harsányi Dávid
Belső
főiskolai docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Akmé Kft., belső kommunikáció fejlesztése, marketingkommunikáció, Szerszámoutlet, szervezeti kommunikáció, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:54
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet