Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében

Gyenes Tünde (2015) Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projektmunka.01.pdf] PDF
projektmunka.01.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing - FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Kereskedelem , Multinacionális vállalat, Környezetbarát, Fogyasztói attitűd, Kérdőív elemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Nov. 26. 13:05
Utolsó módosítás: 2016. Jan. 25. 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet