Kiss Dávid (2021) A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Szakdolgozati szinopszis VEGAN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (94kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra:Összefoglaló bevezetés:Napjainkban fokozottan fókuszba kerül az egészséges életmód és a környezet megóvása. Ennek kapcsán egyre nagyobb körökben jelennek meg az egészségtudatosság, illetve a fenntartható fogyasztás koncepciói. Ezek a tényezők valamint más motivációs behatások okozzák, hogy sokan diétába kezdenek, vagy teljes életmódváltáson mennek keresztül. Az emberek akarva akaratlanul kapcsolatba lépnek új emberekkel, ha életmódot váltanak, vagy tagjai lesznek új csoportoknak vagy közösségnek. Ezek az új csoportok/közösségek impressziót gyakorolnak a fogyasztók attitűdjére, szokásaira.Jelen dolgozatom célja a manapság egyre feltörőbb – vegán – közösségek befolyásolásának vizsgálata a fogyasztói döntéshozatalra. A vegánok a vegetáriánusokkal együtt nem fogyasztanak húsokat, de ellenben a vegetáriánusokhoz képest ők a tojás és tejtermékeket, valamint mindennemű állati eredetű terméket is kizárják életükből. Hazánkban ez az étkezési forma nemzetközi szintekhez viszonyítva még kezdetleges, azonban követőinek száma fokozottan nővekedik itthon is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, élelmiszerfogyasztás, életstílus, vegán, zöldség |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |