Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból

Havasi Marcell (2021) Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Havasi Marcell_Z029Y9.pdf] PDF
Záródolgozat_Havasi Marcell_Z029Y9.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A 2020 tavaszán Európába és többek között Magyarországra is betörő koronavírus járvány alapjaiban változtatta meg az ország, a kontinens és a globális világ mindennapjait. A többnyire negatív hatások szinte minden szektort érintettek és számos munkahely, valamint oktatási intézmény helyezte át székhelyét az online térbe. Záródolgozatomban egy online kurzusokat és tanfolyamokat értékesítő cég elemzését mutatom be, kifejezetten marketingkommunikációs szempontok alapján. A szakmai gyakorlatom helyeként szolgáló Alfa Kapos Kft. online, leginkább önfejlesztő képzéseket promotáló brandjét, a The Bright Academy szolgáltatásmarketingmixét elemzem 7P szempontból. Dolgozatom célja, hogy átfogó képet kapjunk az online marketing kommunikációs eszközök jelentősségéről az említett vállalkozás példáján keresztül, valamint betekintést nyerjünk a célközönség keresletének egyes motivációs tényezőibe. A karrierváltás és önképzés témájában érdeklődőket egy céges PR kutatással céloztuk meg, amiben egy online kérdőíven keresztül kerestünk válaszokat olyan kérdésekre, mint például mennyire volt hatással a koronavírus a karrierváltásra vagy önfejlesztéshez, milyen szakterületek váltak érdekessé és mekkora összeget fordítanának az átképződésre. A vállalkozás szolgáltatásmarketingjét egy SWOT-analízissel kívánom szemléltetni, ezen tények alapján pedig konzekvenciákat levonni és javaslatokat tenni a termék és kommunikáció fejlesztés érdekében. Az elemzés központjában a marketingkommunikációs csatornák vizsgálata, hatékonysága és stílusa lesz a mérvadó, legfőképp a közösségi médiás, valamint egyéb online jelenlét alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, online education, online marketing, SWOT-elemzés, szolgáltatásmarketing, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:53
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet