Kaiser Nikolett (2021) Az ügyfélszolgálatokkal való elégedettség a fiatalok körében a telekommunikáció területén. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kaiser Nikolett záródolgozat S4NX18.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (665kB) |
Absztrakt (kivonat)
Mi is okozza az ügyfélszolgálatok mindennapi megítélését? Ez egy olyan kérdés, amit valószínűleg már mindenki felvetett magának, azonban a válasz rá mégsem olyan egyszerű, mint elsőre gondolnánk. Az elmúlt időszakban rengeteg utánajárás előzte meg ennek a dolgozatnak az elkészülését, és közben már tapasztalhattam, hogy bizony nem csak ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálat között van különbség, hanem az ügyfelek és azok elvárásai között is óriási szakadék tátong.A szakmai gyakorlatom során és már előtte is ügyfélszolgálaton dolgoztam, és ennek a legfontosabb része volt a vásárlókkal való kapcsolattartás, értékesítés.2008 óta dolgozom a Magyar Telekom telefonos ügyfélszolgálatán. Azt gondolom, hogy részletes betekintés nyertem a különböző csoportok és platformon dolgozó kollégák mindennapi munkájába. A dolgozatomban az emberek véleményét vizsgáltam és elemeztem. Kíváncsi voltam, hogy hogyan vélekednek az ügyfélszolgálatosokról mint emberekről és azok munkáját hogyan értékelik.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | eladás - értékesítés, primer vizsgálatok, tapasztalat, telekommunikáció, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |