Nemzetközi üzletfejlesztés termékadaptáció útján a kelet-és délkelet-ázsiai piacokon

Hédervári Fruzsina (2021) Nemzetközi üzletfejlesztés termékadaptáció útján a kelet-és délkelet-ázsiai piacokon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hédervári Fruzsina_Szakdolgozat.pdf] PDF
Hédervári Fruzsina_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat_szakdogastátusz.pdf] PDF
nyilatkozat_szakdogastátusz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (53kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat fő kutatási területe a standardizálás-adaptálás örök kérdését vizsgálja a 4P marketingmixen belül a termékre és termékfejlesztésre koncentrálva a kelet-és délkelet-ázsiai régió tekintetében. A minél teljesebb megértés érdekében elméleti része kitér a globalizáció-lokalizáció ellentétes irányú folyamatainak a vizsgálata, a (fogyasztói)kultúra fogalmának körüljárására, valamint az ázsiai piacok elemzésére. Az értekezés a teljesség igénye nélkül kívánja bemutatni négy vállalat (KFC, Kit Kat, McDonald's, Pepsi) termékadaptációs tevékenységét az említett régió országaiban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Beszerzés és értékesítés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Délkelet-Ázsia, fogyasztói kultúra, Kelet-Ázsia, standardizálás, termékadaptáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:53
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet