Hédervári Fruzsina (2021) Nemzetközi üzletfejlesztés termékadaptáció útján a kelet-és délkelet-ázsiai piacokon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Hédervári Fruzsina_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
nyilatkozat_szakdogastátusz.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (53kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat fő kutatási területe a standardizálás-adaptálás örök kérdését vizsgálja a 4P marketingmixen belül a termékre és termékfejlesztésre koncentrálva a kelet-és délkelet-ázsiai régió tekintetében. A minél teljesebb megértés érdekében elméleti része kitér a globalizáció-lokalizáció ellentétes irányú folyamatainak a vizsgálata, a (fogyasztói)kultúra fogalmának körüljárására, valamint az ázsiai piacok elemzésére. Az értekezés a teljesség igénye nélkül kívánja bemutatni négy vállalat (KFC, Kit Kat, McDonald's, Pepsi) termékadaptációs tevékenységét az említett régió országaiban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Beszerzés és értékesítés
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Délkelet-Ázsia, fogyasztói kultúra, Kelet-Ázsia, standardizálás, termékadaptáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |