A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei

Száraz András István (2021) A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Diplomadolgozat végleges.pdf] PDF
Diplomadolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of kérdőíves kutatás.zip] Archive (ZIP)
kérdőíves kutatás.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (67kB)

Absztrakt (kivonat)

Diplomadolgozatomban a magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközeit elemeztem, majd tettem ajánlást fejlesztési lehetőségekre. Átfogóan vizsgáltam a televíziós társaságok felépítését, piacát és a versenytársakat, majd kérdőíves kutatásommal a fogyasztói szokásokat illetve ezek mellett a koronavírus- járvány okozta változásokat. Elemeztem a marketing eszköztárukat, és kutatást végeztem arról, a jövőben milyen tendenciák érvényesülnek viszonyukban és a marketingkommunikációs eszközöket miképp kell alkalmazni ahhoz, hogy működésük sikeres legyen az előttünk álló években és napjainkban egyaránt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Máté Zoltán
Külső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Belső
egyetemi adjunktus; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kereskedelmi televízió, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingtevékenység, média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:53
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet