Száraz András István (2021) A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
| 
              
PDF
 Diplomadolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
Archive (ZIP)
 kérdőíves kutatás.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (67kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Diplomadolgozatomban a magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközeit elemeztem, majd tettem ajánlást fejlesztési lehetőségekre. Átfogóan vizsgáltam a televíziós társaságok felépítését, piacát és a versenytársakat, majd kérdőíves kutatásommal a fogyasztói szokásokat illetve ezek mellett a koronavírus- járvány okozta változásokat. Elemeztem a marketing eszköztárukat, és kutatást végeztem arról, a jövőben milyen tendenciák érvényesülnek viszonyukban és a marketingkommunikációs eszközöket miképp kell alkalmazni ahhoz, hogy működésük sikeres legyen az előttünk álló években és napjainkban egyaránt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | kereskedelmi televízió, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingtevékenység, média | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:53 | 
| Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:53 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
