Száraz András István (2021) A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Diplomadolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
Archive (ZIP)
kérdőíves kutatás.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (67kB) |
Absztrakt (kivonat)
Diplomadolgozatomban a magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközeit elemeztem, majd tettem ajánlást fejlesztési lehetőségekre. Átfogóan vizsgáltam a televíziós társaságok felépítését, piacát és a versenytársakat, majd kérdőíves kutatásommal a fogyasztói szokásokat illetve ezek mellett a koronavírus- járvány okozta változásokat. Elemeztem a marketing eszköztárukat, és kutatást végeztem arról, a jövőben milyen tendenciák érvényesülnek viszonyukban és a marketingkommunikációs eszközöket miképp kell alkalmazni ahhoz, hogy működésük sikeres legyen az előttünk álló években és napjainkban egyaránt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kereskedelmi televízió, marketingeszközök, marketingkommunikáció, marketingtevékenység, média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |