A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján

Kertai Kinga (2021) A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT_KERTAI_KINGA_2021_VÉGLEGES.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_KERTAI_KINGA_2021_VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban bemutatom a bankmarketinget, és összehasonlítom a magyar piacon lévő főbb bankok marketingkommunikációját fogyasztói szempontból a Budapest Bankot, az OTP Bankot és az Erste Bankot alapul véve. Emellett kitérek az előbb említett bankok „Alap” folyószámlacsomag elemzésére, illetve weboldalaikra is. Végül pedig egy kvantitatív kutatási módszer, azon belül a kérdőív segítségével vizsgálom meg a kitűzött korcsoportok bankolási szokásait, melyekből adatokat elemeztem, és táblázatokat is készítettem. Azért a survey-kutatást választottam ehhez, mert amellett, hogy statisztikai elemzést alkalmaz, számszerűsíti is a kapott adatokat, így sokkal könnyebb egy adott témáról beszámolni, kutatást végezni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
egyetemi tanársegéd; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, bank, bankmarketing, kutatási módszerek, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:53
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet