Kertai Kinga (2021) A magyar piacon jelenlévő bankok marketingkommunikációjának összehasonlítása, elsősorban számlavezetési szolgáltatások és weboldalak alapján. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_KERTAI_KINGA_2021_VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban bemutatom a bankmarketinget, és összehasonlítom a magyar piacon lévő főbb bankok marketingkommunikációját fogyasztói szempontból a Budapest Bankot, az OTP Bankot és az Erste Bankot alapul véve. Emellett kitérek az előbb említett bankok „Alap” folyószámlacsomag elemzésére, illetve weboldalaikra is. Végül pedig egy kvantitatív kutatási módszer, azon belül a kérdőív segítségével vizsgálom meg a kitűzött korcsoportok bankolási szokásait, melyekből adatokat elemeztem, és táblázatokat is készítettem. Azért a survey-kutatást választottam ehhez, mert amellett, hogy statisztikai elemzést alkalmaz, számszerűsíti is a kapott adatokat, így sokkal könnyebb egy adott témáról beszámolni, kutatást végezni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, bank, bankmarketing, kutatási módszerek, weboldal |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |