Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül

Lovász Hajnalka (2021) Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat-Lovász Hajnalka.pdf] PDF
Záródolgozat-Lovász Hajnalka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (734kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a marketing mix elemei kerülnek részletes bemutatásra. Ezek az elemeket tehát a termék-, ár-, értékesítés-, reklámpolitika mely a 4p jelen esetben viszont mivel szolgáltatásról van szó így bővül még az emberi tényezővel, magával a folyamattal és a fizikai környezettel is.  Ezáltal már a  7p-ről beszélünk melyet kifejezetten a szolgáltatásoknál használnak. Ezután a Gyöngyösi Tourinform példáján keresztül bemutatom, hogy ez a gyakorlatban hogyan valósul meg. Valamint az iroda marketingtevékenységét is megvizsgálom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Zelena András
Belső
főiskolai docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7p, marketing, marketing mix, Tourinform, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet