Lovász Hajnalka (2021) Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat-Lovász Hajnalka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (734kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a marketing mix elemei kerülnek részletes bemutatásra. Ezek az elemeket tehát a termék-, ár-, értékesítés-, reklámpolitika mely a 4p jelen esetben viszont mivel szolgáltatásról van szó így bővül még az emberi tényezővel, magával a folyamattal és a fizikai környezettel is. Ezáltal már a 7p-ről beszélünk melyet kifejezetten a szolgáltatásoknál használnak. Ezután a Gyöngyösi Tourinform példáján keresztül bemutatom, hogy ez a gyakorlatban hogyan valósul meg. Valamint az iroda marketingtevékenységét is megvizsgálom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7p, marketing, marketing mix, Tourinform, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |