Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben

Karbunárin Alexandra (2021) Influencer Marketing- Z generáció befolyásolása vásárlási döntésekben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat-Karbunárin Alexandra- Influencer Marketing.pdf] PDF
Záródolgozat-Karbunárin Alexandra- Influencer Marketing.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (841kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozati témának, egy olyan új és felkapott jelenséget választottam, amely személy szerint is nagyon érdekel engem. Az influencer marketing 2020/2021-ben még nagyobb figyelmet kapott a vírusnak köszönhetően, na de milyen hatással is van ez a most felnövő Z generációra, akik ennyi információ áradatnak vannak kitéve. Vizsgálatom tehát ennek a jelenségnek a hátterét kutatja, illetve a generációs különbségeket feszegeti. Munkahelyemből és szakmai tapasztalatomból adódóan, amit eddig megszereztem, megfogom vizsgálni nagyvállalati szemszögből is a témát, így átfogóbb képet kaphatunk ezzel a marketing módszerrel kapcsolatban. Többek között olyan platformok működését szeretném megvizsgálni, mint a Youtube, és az Instagram.  Záródolgozatom fókuszál még a hitelesség kérdésére, hogy kit is tekinthetünk influencernek, és milyen mértékben befolyásolják adott személyek a társadalmat. Megvizsgálom a szponzoráció és a reklám fogalmát, hogy ez hogyan jöhet létre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: generációs fejlődés, influencer, marketing, Social media, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet