Kanizsai-Nagy Ákos (2021) Az étrend-kiegészítőknél használt marketing eszközök. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Záródolgozat_Kanizsai-Nagy_Ákos.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom első részében ismertetem az étrend-kiegészítők fogalmát és annak piacát. Ezt követően az egyetemen tanultak alapján ismertetem a marketingkommunikációt. Itt külön kitérek annak szerepére, elemeire, területeire. Továbbá egy külön részben röviden bemutatom az ATL és BTL eszközöket. Fontosnak tartottam a megfelelő irodalmi áttekintést ezért több szakirodalmat is felhasználtam. Ezt követően bemutatom a szakmai gyakorlati helyemet az Egészségpláza Budapest Kft.-t. A továbbiakban az interjú és a kérdőív fontosságát mutatom, be majd ismertetem a válaszokat, illetve összegzem az eredményeket. A dolgozatom végén összefoglalom az addig olvasottakat és konklúziókat vonok le a szakirodalom és a kutatásaimra kapott válaszok alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | diagramok, egészség, étrend-kiegészítő, kutatás, marketing |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
| Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

