A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága

Győri Olga (2021) A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága.pdf] PDF
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban többféle módon lehet vásárolni, például az üzletben és az interneten. Az utóbbi években azonban nagyon elterjedt az internetes vásárlás, amely könnyebb módot biztosít a fogyasztóknak. Ahhoz azonban, hogy a cégek sikeresen megismertessék és értékesítsék termékeiket, sokféle marketingkommunikációs eszközt alkalmaznak az üzletekben és online is. Dolgozatom célja bemutatni a BestByte Kft. online és offline marketingkommunikációs eszközeit, amely a magyar piac egy meghatározó elektronikai, műszaki cikkeket értékesítő magyar tulajdonú vállalata, és kutatni azt, hogy mely marketingkommunikációs eszközök bizonyulnak hatékonynak itt. Illetve megtudni, hogy az üzletben való személyes vásárlás, vagy a webshopok népszerűbbek-e. Szakdolgozatom témájául azért választottam a BestByte Kft.-t, mert választ szerettem volna kapni sikerességének titkára, hiszen egy folyamatosan növekvő cég, amelynek fejlett internetes és hagyományos vásárló ösztönző eszközei vannak. A vállalat folyamatosan bővül, ezt a sikeres márkaépítésnek, értékesítéseknek köszönheti, amelyet rövid idő alatt ért el hatékonyan. Szakirodalmi áttekintésemben kutattam a kiskereskedelem ezen elektronikai termékek értékesítésével foglalkozó mikrokörnyezetét és a hagyományos és online felületeken használt vásárlóösztönző marketing eszközöket is. Hipotézisem alapja az a feltevés, miszerint a vélhetően interneten aktívabb korosztály (18-40 év közöttiek) szívesebben vásárolnak az interneten keresztül, mint az üzletben személyesen. Kutatásomat kérdőív segítségével végeztem, amelyben megtudtam, hogy mely szempontok alapján választják a vásárlók az üzletben, avagy az interneten való vásárlást, és azt, hogy milyen szerepük van ebben az ott használt marketingkommunikációs eszközöknek. Kérdőíves kutatásomból ki fog derülni, hogy milyen befolyásoló erejük van a különböző reklámeszközöknek a fiatalok körében, és az is, hogy az internetes vagy az üzletben való vásárlást preferálják-e 2021-ben a BestByte Kft. vásárlói

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Jäckel Katalin
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belkereskedelem, kiskereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet