Győri Olga (2021) A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A BestByte Kft. marketingkommunikációs eszközei és ezek hatékonysága.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban többféle módon lehet vásárolni, például az üzletben és az interneten. Az utóbbi években azonban nagyon elterjedt az internetes vásárlás, amely könnyebb módot biztosít a fogyasztóknak. Ahhoz azonban, hogy a cégek sikeresen megismertessék és értékesítsék termékeiket, sokféle marketingkommunikációs eszközt alkalmaznak az üzletekben és online is. Dolgozatom célja bemutatni a BestByte Kft. online és offline marketingkommunikációs eszközeit, amely a magyar piac egy meghatározó elektronikai, műszaki cikkeket értékesítő magyar tulajdonú vállalata, és kutatni azt, hogy mely marketingkommunikációs eszközök bizonyulnak hatékonynak itt. Illetve megtudni, hogy az üzletben való személyes vásárlás, vagy a webshopok népszerűbbek-e. Szakdolgozatom témájául azért választottam a BestByte Kft.-t, mert választ szerettem volna kapni sikerességének titkára, hiszen egy folyamatosan növekvő cég, amelynek fejlett internetes és hagyományos vásárló ösztönző eszközei vannak. A vállalat folyamatosan bővül, ezt a sikeres márkaépítésnek, értékesítéseknek köszönheti, amelyet rövid idő alatt ért el hatékonyan. Szakirodalmi áttekintésemben kutattam a kiskereskedelem ezen elektronikai termékek értékesítésével foglalkozó mikrokörnyezetét és a hagyományos és online felületeken használt vásárlóösztönző marketing eszközöket is. Hipotézisem alapja az a feltevés, miszerint a vélhetően interneten aktívabb korosztály (18-40 év közöttiek) szívesebben vásárolnak az interneten keresztül, mint az üzletben személyesen. Kutatásomat kérdőív segítségével végeztem, amelyben megtudtam, hogy mely szempontok alapján választják a vásárlók az üzletben, avagy az interneten való vásárlást, és azt, hogy milyen szerepük van ebben az ott használt marketingkommunikációs eszközöknek. Kérdőíves kutatásomból ki fog derülni, hogy milyen befolyásoló erejük van a különböző reklámeszközöknek a fiatalok körében, és az is, hogy az internetes vagy az üzletben való vásárlást preferálják-e 2021-ben a BestByte Kft. vásárlói
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belkereskedelem, kiskereskedelem, marketing, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |