Pordán-Horváth Henrietta (2021) Vállalatok fejlődése a Közösségi Média világában a Koronavírus-világjárvány alatt. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (515kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a közösségi média, amely a Vállalatok fejlődése a Közösségi Média világában a Koronavírus-világjárvány alatt címet kapta. A dolgozatban szereplő vállalat a szakmai gyakorlatomat biztosító TiberiumTech Kft. Leginkább marketing stratégia szempontból írtam a szakdolgozatom, aminek hipotézise a következő volt: A Közösségi Médiával és az influencerek beavatkozásával a Világjárvány után növekedni fog a vállalkozás profitja.Eső sorban a social media elsődleges platformjáról fogok írni, mint bevezető a közösségi média világába. Ezután készítek egy SWOT elemzést, amit nem csapatként fogok készíteni, hanem egyénileg, de bízom benne, hogy így is megfelelő lesz. Majd STEEP elemzéssel folytatom a szakdolgozatom. A következő nagyobb pont a marketing mix lesz, ahol a 7P részeit fogom kidolgozni. Mivel a marketing mix szolgáltatás szempontok alapján készül, így a TiberiumTech azon részét fogom megvizsgálni, ami a szolgáltatás. Ezután a versenytársak is fontos szerepet kapnak, mivel a TiberiumTech-nél nem csak egy szolgáltatás típus van, hanem több, ami több riválist is jelent. Leginkább a klíma szerelés és a villanyszerelés szekcióból fogok írni. Az ellenfelek online felületen való ismertetése és összehasonlítása lesz a célom. Következőnek a Porter féle 5 tényezős modell részleteit akarom ismertetni a vállalatra nézve. Valamint a szakdolgozat végére egy mélyinterjút tervezek, hogy bemutassam az influencerek szerepét Magyarországon. Az interjúval kapcsolatban Molnár Anna Viola Instagram influencer volt segítségemre. A szakdolgozatom úgy tervezem, hogy kezdésként a social media-, zárásként az influencer téma jelenjen meg, amely keretként fogja össze a dolgozatot. A munkám végén pedig bízom benne, hogy választ fogok kapni a hipotézisre.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, marketingstratégiák, szolgáltatások, vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |