Vállalatok fejlődése a Közösségi Média világában a Koronavírus-világjárvány alatt

Pordán-Horváth Henrietta (2021) Vállalatok fejlődése a Közösségi Média világában a Koronavírus-világjárvány alatt. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (515kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája a közösségi média, amely a Vállalatok fejlődése a Közösségi Média világában a Koronavírus-világjárvány alatt címet kapta. A dolgozatban szereplő vállalat a szakmai gyakorlatomat biztosító TiberiumTech Kft. Leginkább marketing stratégia szempontból írtam a szakdolgozatom, aminek hipotézise a következő volt: A Közösségi Médiával és az influencerek beavatkozásával a Világjárvány után növekedni fog a vállalkozás profitja.Eső sorban a social media elsődleges platformjáról fogok írni, mint bevezető a közösségi média világába. Ezután készítek egy SWOT elemzést, amit nem csapatként fogok készíteni, hanem egyénileg, de bízom benne, hogy így is megfelelő lesz. Majd STEEP elemzéssel folytatom a szakdolgozatom. A következő nagyobb pont a marketing mix lesz, ahol a 7P részeit fogom kidolgozni. Mivel a marketing mix szolgáltatás szempontok alapján készül, így a TiberiumTech azon részét fogom megvizsgálni, ami a szolgáltatás. Ezután a versenytársak is fontos szerepet kapnak, mivel a TiberiumTech-nél nem csak egy szolgáltatás típus van, hanem több, ami több riválist is jelent. Leginkább a klíma szerelés és a villanyszerelés szekcióból fogok írni. Az ellenfelek online felületen való ismertetése és összehasonlítása lesz a célom. Következőnek a Porter féle 5 tényezős modell részleteit akarom ismertetni a vállalatra nézve. Valamint a szakdolgozat végére egy mélyinterjút tervezek, hogy bemutassam az influencerek szerepét Magyarországon. Az interjúval kapcsolatban Molnár Anna Viola Instagram influencer volt segítségemre. A szakdolgozatom úgy tervezem, hogy kezdésként a social media-, zárásként az influencer téma jelenjen meg, amely keretként fogja össze a dolgozatot. A munkám végén pedig bízom benne, hogy választ fogok kapni a hipotézisre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer, koronavírus-járvány (COVID-19), közösségi média, marketingstratégiák, szolgáltatások, vállalkozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet