Pető Tamás (2021) A közösségi média és az influencerek világa. Külkereskedelmi Kar.
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT VÉGLEGES.2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom célja, hogy bemutassam a közösségi média világát, valamint, az influenszereket. Számomra fontos, hogy olyan mértékben tudjam ismertetni mind a közösségi média kialakulását, illetve használatát és az influenszerek életét, fajtáit, valamint az ezzel járó előnyöket -hátrányokat, aminek következtében mindenki átfogóbb képet kap a témakörről. Az ok, amiért ezt a témát választottam, nem más, mint hogy a szakmai gyakorlatomat egy média ügynökségnél végeztem, ahol a feladataim közé tartozott többek között a cég különböző tematikájú portáljainak a kezelése. Munkám során rengeteg influenszerrel, illetve celebekkel kapcsolatos tartalommal találkoztam, így elkezdett bennem kialakulni az egyre nagyobb érdeklődés. Ez annak köszönhető, hogy saját tapasztalataim alapján, az emberek nem sokat tudnak róluk és teljes mértékben úgy gondolják, hogy ez egy probléma és stressz nélküli pénzkeresési lehetőséget. Ezt szeretném én most megcáfolni, valamint részletesen bemutatni azt, hogy mit is kell tennie egy felhasználónak, hogy abból, amit a különböző Social Media felületekre feltölt pénzt kaphasson.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, influencerek, közösségi média, közvéleménykutatás, online marketing, szakirodalom |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |