A közösségi média és az influencerek világa

Pető Tamás (2021) A közösségi média és az influencerek világa. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT VÉGLEGES.2.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT VÉGLEGES.2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom célja, hogy bemutassam a közösségi média világát, valamint, az influenszereket. Számomra fontos, hogy olyan mértékben tudjam ismertetni mind a közösségi média kialakulását, illetve használatát és az influenszerek életét, fajtáit, valamint az ezzel járó előnyöket -hátrányokat, aminek következtében mindenki átfogóbb képet kap a témakörről. Az ok, amiért ezt a témát választottam, nem más, mint hogy a szakmai gyakorlatomat egy média ügynökségnél végeztem, ahol a feladataim közé tartozott többek között a cég különböző tematikájú portáljainak a kezelése. Munkám során rengeteg influenszerrel, illetve celebekkel kapcsolatos tartalommal találkoztam, így elkezdett bennem kialakulni az egyre nagyobb érdeklődés. Ez annak köszönhető, hogy saját tapasztalataim alapján, az emberek nem sokat tudnak róluk és teljes mértékben úgy gondolják, hogy ez egy probléma és stressz nélküli pénzkeresési lehetőséget. Ezt szeretném én most megcáfolni, valamint részletesen bemutatni azt, hogy mit is kell tennie egy felhasználónak, hogy abból, amit a különböző Social Media felületekre feltölt pénzt kaphasson.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, influencerek, közösségi média, közvéleménykutatás, online marketing, szakirodalom
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet