A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval

Szommer Gábor (2021) A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A_fino_food_kft_piacralépése_vagan_termekportfolioval.pdf] PDF
A_fino_food_kft_piacralépése_vagan_termekportfolioval.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2031. Május 11..

Download (5MB)
[thumbnail of BGE_nyilatkozat_szakdolgozat_státusz.pdf] PDF
BGE_nyilatkozat_szakdolgozat_státusz.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (43kB)

Absztrakt (kivonat)

Fő célja a kutatásnak: Eldönteni, hogy érdemes-e egy tejfeldolgozónak a vegán piacra belépniA mondanivaló: Megvizsgálni a konkurenciát, feltérképezni saját lehetőségeinket és a megoldási optimumot megtalálni.Kutatási módszertanok: kvalitatív és kvantitatív kutatások és azok eredményeinek értékelés, lefordítása a vállalkozásra.A konklúzió: A Fino-Food Kft. a nemzetközi fogyasztási szokások változásait és élelmiszeripari trendjeit nyomon követve, saját és ágazati kutatásai eredményeivel megerősítve meghozta a döntést, hogy elkötelezetten innovatív élelmiszerfeldolgozóként belép a vegán tejtermék helyettesítők piacára. A rendelkezésekre álló erőforrások optimalizálása és a kockázatok csökkentése érdekében két lépésre bontotta a piaci bevezetést. Az első körben 5 cikkel ( sajt, túró, tejföl helyettesítők ) lép be a kategóriába, majd ennek a sikerét felülvizsgálva 2021. második felében dönt a legnagyobb forgalmú, de számára legjelentősebb invesztíciót igénylő termékcsoportokba ( növényi italok, növényi tejszín helyettesítő ), ill. az egyéb niche kategóriákba történő belépésről. Az új kategória jelentősen javíthatja a vállalkozás jövedelmezőségét hosszútávon és addicionális hatásként a diverzifikáltabb csatorna építési törekvéseket és export piaci növekedési ambícióit is támogatja. A kutatások a kialakult designt a vezető márkák közé sorolták.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Beszerzés és értékesítés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: élelmiszer feldolgozás, marketing, piaci bevezetés, piackutatás, portfólió
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet