Kókainé Tüske Boglárka (2021) Tradíció és innováció -egy világjárvány szorításában. Vállalati identitás a Dreher Sörgyárak Zrt. példáján keresztül. Faculty of International Management and Business.
![]() |
PDF
Tradíció_és_innováció_Kókainé_Tüske_Boglárka_PYPZ2P.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
![]() |
Archive (ZIP)
Tradícióésinnováció_KTB_PYPZ2P.zip Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (43kB) |
Abstract
Nemzeti piacokon az otthon megtermelt javak mindig jelentős potenciállal bírnak, a magyar márkák piaci bővülésének oka pedig a fogyasztóorientált marketingtevékenységben keresendő alapvetően.A szakdolgozat a hazai márkák témáján belül kifejezetten vizsgálja azt, hogyan tudnak a tradicionális magyar márkák generációkon átívelően sikeresek lenni, hogyan követik úgy a változó fogyasztói trendeket, hogy az innováció okán ne sérüljön az akár több száz éves identitásuk. Vizsgálja a módokat, hogyan építik be az új korszak kihívásait alapítói örökségükbe, milyen stratégiai szintű menedzsment kihívások társulnak hozzá végcélként az eredményesség, pozitív piaci megítélés felé tekintve.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Dreher Sörgyárak Zrt, innováció, koronavírus-járvány (COVID-19), márkázás, tradíció, vállalati identitás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Sep. 23. 10:52 |
Last Modified: | 2021. Sep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |