Tradíció és innováció -egy világjárvány szorításában. Vállalati identitás a Dreher Sörgyárak Zrt. példáján keresztül

Kókainé Tüske Boglárka (2021) Tradíció és innováció -egy világjárvány szorításában. Vállalati identitás a Dreher Sörgyárak Zrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Tradíció_és_innováció_Kókainé_Tüske_Boglárka_PYPZ2P.pdf] PDF
Tradíció_és_innováció_Kókainé_Tüske_Boglárka_PYPZ2P.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Tradícióésinnováció_KTB_PYPZ2P.zip] Archive (ZIP)
Tradícióésinnováció_KTB_PYPZ2P.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (43kB)

Absztrakt (kivonat)

Nemzeti piacokon az otthon megtermelt javak mindig jelentős potenciállal bírnak, a magyar márkák piaci bővülésének oka pedig a fogyasztóorientált marketingtevékenységben keresendő alapvetően.A szakdolgozat a hazai márkák témáján belül kifejezetten vizsgálja azt, hogyan tudnak a tradicionális magyar márkák generációkon átívelően sikeresek lenni, hogyan követik úgy a változó fogyasztói trendeket, hogy az innováció okán ne sérüljön az akár több száz éves identitásuk. Vizsgálja a módokat, hogyan építik be az új korszak kihívásait alapítói örökségükbe, milyen stratégiai szintű menedzsment kihívások társulnak hozzá végcélként az eredményesség, pozitív piaci megítélés felé tekintve.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dreher Sörgyárak Zrt, innováció, koronavírus-járvány (COVID-19), márkázás, tradíció, vállalati identitás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet