Kókainé Tüske Boglárka (2021) Tradíció és innováció -egy világjárvány szorításában. Vállalati identitás a Dreher Sörgyárak Zrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Tradíció_és_innováció_Kókainé_Tüske_Boglárka_PYPZ2P.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
Archive (ZIP)
Tradícióésinnováció_KTB_PYPZ2P.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (43kB) |
Absztrakt (kivonat)
Nemzeti piacokon az otthon megtermelt javak mindig jelentős potenciállal bírnak, a magyar márkák piaci bővülésének oka pedig a fogyasztóorientált marketingtevékenységben keresendő alapvetően.A szakdolgozat a hazai márkák témáján belül kifejezetten vizsgálja azt, hogyan tudnak a tradicionális magyar márkák generációkon átívelően sikeresek lenni, hogyan követik úgy a változó fogyasztói trendeket, hogy az innováció okán ne sérüljön az akár több száz éves identitásuk. Vizsgálja a módokat, hogyan építik be az új korszak kihívásait alapítói örökségükbe, milyen stratégiai szintű menedzsment kihívások társulnak hozzá végcélként az eredményesség, pozitív piaci megítélés felé tekintve.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Dreher Sörgyárak Zrt, innováció, koronavírus-járvány (COVID-19), márkázás, tradíció, vállalati identitás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |