Sisler Dorina (2021) Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására. Külkereskedelmi Kar.
Előnézet |
PDF
Sisler Dorina- Záródolgozat 2021.pdf Download (816kB) | Előnézet |
PDF
Sisler Dorina- Nyilatkozat státuszról.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (39kB) |
Absztrakt (kivonat)
Rohamosan fejlődő világunkban a marketing stratégiákat és eszközöket is mindig frissíteni, optimalizálni kell. A mai fiatalok, vagyis a Z generáció az első olyan nemzedék, akik gyermekkoruktól kezdve, tehát egész életükben ismerték és használják az internetet. Napjaik nagy részét online töltik, különösen most, hogy még az oktatás is online keretek közt zajlik. Dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam mennyire befolyásolható a Z generáció a véleményvezérek, vagyis az úgynevezett influencerek által, hogyan tudják őket vásárlása ösztönözni. Továbbá, hogy a fiatalok mennyi és milyen influencert követnek, illetve hogyan vélekednek ők maguk az influencerekről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, influencer marketing, közösségi média, véleményvezér, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37539 |
Actions (login required)
Tétel nézet |