Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására

Sisler Dorina (2021) Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Sisler Dorina- Záródolgozat 2021.pdf]
Előnézet
PDF
Sisler Dorina- Záródolgozat 2021.pdf

Download (816kB) | Előnézet
[thumbnail of Sisler Dorina- Nyilatkozat státuszról.pdf] PDF
Sisler Dorina- Nyilatkozat státuszról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (39kB)

Absztrakt (kivonat)

Rohamosan fejlődő világunkban a marketing stratégiákat és eszközöket is mindig frissíteni, optimalizálni kell. A mai fiatalok, vagyis a Z generáció az első olyan nemzedék, akik gyermekkoruktól kezdve, tehát egész életükben ismerték és használják az internetet. Napjaik nagy részét online töltik, különösen most, hogy még az oktatás is online keretek közt zajlik. Dolgozatom célja, hogy megvizsgáljam mennyire befolyásolható a Z generáció a véleményvezérek, vagyis az úgynevezett influencerek által, hogyan tudják őket vásárlása ösztönözni. Továbbá, hogy a fiatalok mennyi és milyen influencert követnek, illetve hogyan vélekednek ők maguk az influencerekről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer, influencer marketing, közösségi média, véleményvezér, Z gereráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37539

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet