Tar Kitti Viktória (2021) A social media szerepének átalakulása a kisvállalkozásoknál. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_Tar_Kitti_Viktória_A social_media_szerepének_átalakulása_a_kisvállalkozásoknál.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (969kB) |
|
PDF
Szakmai_gyakorlat_leírás_Tar_Kitti_Viktória.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (401kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat fő célja, hogy vizsgálja a 2019-es év végi események következményében létrejövő, változó gazdasági helyzet miatt egyre erősödő e-kereskedelmet és az abban rejlő lehetőségeket. A social média és az e-kereskedelem alkalmazása a SARS-CoV-2 megjelenése előtt is fontos elemét képezte a vállalkozások bevételének, a vírushelyzetet követően azonban egyre bizonyosabbá vált a vállalkozások számára, hogy változtatni kell és jelen kell lenni ezen az egyre bűvölő és fejlődő piacágon is. A dolgozatomban végig fogok menni az e-kereskedelem kialakulásán és azon, hogy milyen lehetőségeik vannak a kisvállalkozásoknak és hogy bővítsék értékesítési csatornáikat az online felületeken való megjelenésekkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus fizetés, internetes reklám(ok), kisvállalkozások, magyar gazdaság |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |