A social media szerepének átalakulása a kisvállalkozásoknál

Tar Kitti Viktória (2021) A social media szerepének átalakulása a kisvállalkozásoknál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_Tar_Kitti_Viktória_A social_media_szerepének_átalakulása_a_kisvállalkozásoknál.pdf] PDF
Záródolgozat_Tar_Kitti_Viktória_A social_media_szerepének_átalakulása_a_kisvállalkozásoknál.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (969kB)
[thumbnail of Szakmai_gyakorlat_leírás_Tar_Kitti_Viktória.pdf] PDF
Szakmai_gyakorlat_leírás_Tar_Kitti_Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (401kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat fő célja, hogy vizsgálja a 2019-es év végi események következményében létrejövő, változó gazdasági helyzet miatt egyre erősödő e-kereskedelmet és az abban rejlő lehetőségeket.  A social média és az e-kereskedelem alkalmazása a SARS-CoV-2 megjelenése előtt is fontos elemét képezte a vállalkozások bevételének, a vírushelyzetet követően azonban egyre bizonyosabbá vált a vállalkozások számára, hogy változtatni kell és jelen kell lenni ezen az egyre bűvölő és fejlődő piacágon is.  A dolgozatomban végig fogok menni az e-kereskedelem kialakulásán és azon, hogy milyen lehetőségeik vannak a kisvállalkozásoknak és hogy bővítsék értékesítési csatornáikat az online felületeken való megjelenésekkel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, e-marketing - elektronikus marketing, elektronikus fizetés, internetes reklám(ok), kisvállalkozások, magyar gazdaság
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet