Településmarketing, mint a településfejlesztés eszköze

Krachun Kinga Ivett (2021) Településmarketing, mint a településfejlesztés eszköze. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Záródolgozat_ Krachun Kinga Ivett.pdf] PDF
Záródolgozat_ Krachun Kinga Ivett.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (893kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának a településmarketinget, mint a településfejlesztés eszközét választottam. Témaválasztásomat elősegítette a szakmai gyakorlatom, amelyet a lakóhelyemen lévő helyi Önkormányzatnál töltöttem. Szakdolgozatomban először a településmarketinghez és a településfejlesztéshez kapcsolódó alapfogalmakat mutatom be. Az elméleti rész összefoglalása után pedig szekunder kutatást végeztem, ahol egy konkrét települést, Mőcsényt elemeztem. Végül de nem utolsó sorban pedig a szakirodalmak kutatása mellett primer kutatást készítettem, ahol az online kérdőíves felmérést választottam. Primer kutatásom során a célom nem más, mint hogy bebizonyítsam a szekunder kutatások adatai alapján az általam felállított hipotéziseket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Oktató; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketingeszközök, marketingkommunikáció, Mőcsény Község Önkormányzata, pályázatok, településfejlesztés, településmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 23. 10:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet