Krachun Kinga Ivett (2021) Településmarketing, mint a településfejlesztés eszköze. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Záródolgozat_ Krachun Kinga Ivett.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (893kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témájának a településmarketinget, mint a településfejlesztés eszközét választottam. Témaválasztásomat elősegítette a szakmai gyakorlatom, amelyet a lakóhelyemen lévő helyi Önkormányzatnál töltöttem. Szakdolgozatomban először a településmarketinghez és a településfejlesztéshez kapcsolódó alapfogalmakat mutatom be. Az elméleti rész összefoglalása után pedig szekunder kutatást végeztem, ahol egy konkrét települést, Mőcsényt elemeztem. Végül de nem utolsó sorban pedig a szakirodalmak kutatása mellett primer kutatást készítettem, ahol az online kérdőíves felmérést választottam. Primer kutatásom során a célom nem más, mint hogy bebizonyítsam a szekunder kutatások adatai alapján az általam felállított hipotéziseket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketingeszközök, marketingkommunikáció, Mőcsény Község Önkormányzata, pályázatok, településfejlesztés, településmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 23. 10:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |