Kőrösi Laura (2021) Partner kapcsolatok kezelése, informatikai támogatása az ELMŰ-ÉMÁSZ Társaságcsoportnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Kőrösi Laura_YQNBE3.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 12.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (520kB) |
|
PDF
Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 12.. Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záró dolgozatomban kifejtettem mind a szállítókkal mind az igénylőkkel való kapcsolattartás folyamatait. Szót ejtettem az informatikai rendszerekről amik megjelennek a vállalatunknál. Szemléltettem a külső és belső kommunikációt támogató folyamatokat, hogyan és miként segítik a kapcsolat felvételt a partnerekkel, és a mindennapokban használt folyamatokat. Ezeknek a rendszereknek a hasznosságát és működését is bemutattam, mind a szállítókat segítő rendszereket, mind a megrendelőket érintő programokat. Taglaltam a sűrűn felmerülő problémákat és azoknak a megoldásait. A szállítói portál jelentőségét, használatát és az azon belüli probléma bejelentést. Kifejtettem a meglátásaimat és ötleteimet, melyek segíthetik a kollégák mindennapjait és a gördülékeny munkavégzést.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | informatikai rendszerek, kommunikáció, partner kapcsolatok, probléma kezelés, ügyfél kapcsolatok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:14 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:14 |
Actions (login required)
Tétel nézet |