A hatékony szervezeti kommunikáció, a Kiving Kft. példáján keresztül bemutatva

Bakk Zsófia (2021) A hatékony szervezeti kommunikáció, a Kiving Kft. példáján keresztül bemutatva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Bakk Zsófia szakdolgozat (GXI59Z) pdf.pdf] PDF
Bakk Zsófia szakdolgozat (GXI59Z) pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of BA_O_Bakk_Zsófia_pdf.pdf] PDF
BA_O_Bakk_Zsófia_pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (457kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájaként a vállalatokon belüli kommunikációt választottam. Személy szerint mindig is érdekelt a kommunikáció témája, elég közvetlen embernek tartom magamat, ebből kifolyólag az egyetemi tanulmányaim alatt ugyancsak felfigyeltem azokra a tantárgyakra, amelyekben magáról a kommunikációról tanulhattunk, valamint annak jelentőségéről egy vállalat működésére vonatkozóan. Szakmai gyakorlatomat a Kiving Kft. HR-vezetője mellett töltöttem, mint HR asszisztens, melynek kezdete a vírus kialakulásának idejében volt. Kutatási kérdésemet az aktuális koronavírushelyzetet figyelembevéve határoztam meg, miszerint „Milyen kommunikációs módszerek, eszközök segítségével lehet összehangolni egy szervezet működését a Covid 19 vírus idején?”. Ahhoz, hogy minél nagyobb eséllyel valósuljon meg kutatási kérdésemnek a megválaszolása, szekunder kutatásomban a legkülönfélébb szakirodalmi könyvekből, folyóiratokból és publikációkból, valamint interneten található forrásokból informálódtam. A dolgozatom célja az volt, hogy választ kapjak kutatási kérdésemre, melynek elérése érdekében kevert, az-az kvalitatív, és kvantitatív kutatást is folytattam kérdőíves, valamint interjús módszer tekintetében. A primer kutatásom részeként három feltevést fogalmaztam meg, melyet dolgozatom konklúziójának leírásában igazoltam, vagy cáfoltam. Mind a kvalitatív, mind a kvantitatív módszerrel elvégzett kutatásomat sikeresnek találtam, melyhez kötődően a kérdőívet a vállalat munkavállalói között, az interjút pedig a cég két középvezetőjével végeztem. A kérdéseimre feltett válaszok értelmezhetőek voltak, illetőleg elegendőek a kutatási kérdésem megválaszolásához. Személy szerint rendkívül érdekesnek találtam a kutatás folyamatát, az interjúk elkészítését, valamint a következtetések levonását és összefoglalását is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső kommunikáció fejlesztése, kommunikáció zavarai, kommunikációs eszközök, szervezeti kommunikáció, vállalati kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:14
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet