Krajer Alexandra (2015) Az IT Services Hungary Kft. Integrált minőségügyi rendszerének, valamint minőség- és szolgáltatásmenedzsmentjének bemutatása, elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Krajer Alexandra_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (923kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Minőségmenedzsment, Szolgáltatásmenedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Hegedűsné Orbán Éva |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Dec. 07. 17:25 |
Utolsó módosítás: | 2016. Máj. 18. 14:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |