Málik Péter (2021) Gyülekező felhők a videójátékok világának égboltján. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
H3ONXP_MALIK_PETER_SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (866kB) |
|
PDF
BA_O_Malik_Peter.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (207kB) |
Absztrakt (kivonat)
A cloud gaming megvalósulásával egy olyan potenciális jövőkép elé nézünk, ahol a videójátékok gépigénye a felhő szolgáltatók hatalmas számítási kapacitású szervereihez lesz igazítva. Egy eredetileg internet nélkül is űzhető hobbihoz folyamatos, stabil és gyors internet hozzáférés meglétét rendelné. Emellett eltűnhet a videójátékok fizikai disztribúciója, amivel egy újabb lépést tenne az ipar afelé, hogy a felhasználó nem birtokolja a terméket, csak jogot vásárol a használatára.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cloud, internet, médiaszolgáltatások, streaming, videójáték |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |