Gyülekező felhők a videójátékok világának égboltján

Málik Péter (2021) Gyülekező felhők a videójátékok világának égboltján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of H3ONXP_MALIK_PETER_SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
H3ONXP_MALIK_PETER_SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (866kB)
[thumbnail of BA_O_Malik_Peter.pdf] PDF
BA_O_Malik_Peter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (207kB)

Absztrakt (kivonat)

A cloud gaming megvalósulásával egy olyan potenciális jövőkép elé nézünk, ahol a videójátékok gépigénye a felhő szolgáltatók hatalmas számítási kapacitású szervereihez lesz igazítva. Egy eredetileg internet nélkül is űzhető hobbihoz folyamatos, stabil és gyors internet hozzáférés meglétét rendelné. Emellett eltűnhet a videójátékok fizikai disztribúciója, amivel egy újabb lépést tenne az ipar afelé, hogy a felhasználó nem birtokolja a terméket, csak jogot vásárol a használatára.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: cloud, internet, médiaszolgáltatások, streaming, videójáték
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:08
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet