A marketing területei és módszerei a vállalatoknál

Bodó Zsolt Rúben (2021) A marketing területei és módszerei a vállalatoknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of szakmai_zárod_EAKPNT_bodozsoltruben.pdf] PDF
szakmai_zárod_EAKPNT_bodozsoltruben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (880kB)
[thumbnail of Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK_BZSR_EAKPNT.pdf] PDF
Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK_BZSR_EAKPNT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (201kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom során a vállalati marketingtevékenységet vizsgáltam. A dolgozat első felében a jelenleg is relevánsnak tekintett szakirodalmat dolgoztam fel, olyan tapasztalatokra hagyatkozva, amelyeket a szakmai gyakorlati időm alatt, illetve a tanulmányaim folytatása során gyűjtöttem. Ezek mellett alakítottam ki a kutatási metódusomat, ami a mélyinterjú, és a kérdőíves megkérdezés között ingadozott. Úgy véltem, hogy utóbbi sokkal célravezetőbb, így a kérdések megírása során már felhasználtam a szakirodalomban olvasottakat, és kialakítottam egy olyan keretrendszert, amiben kerestem a válaszokat. Ez pedig a felhasználó és a marketing találkozása, viszont felhasználói oldalról. Saját tapasztalataim is azt mutatták, hogy hiába van egy számomra kedves márka, ha olyan tartalmat kapok tőle, amivel nem tudok azonosulni, akkor nem tud meggyőzni. Ez a felismerés arra ösztönzött, hogy utánanézzek, hogy mit is gondol a társadalom erről a jelenségről. A kérdőíves kutatást egy hónap alatt végeztem el, a válaszok kiértékelése is egy hetet vett igénybe. Igyekeztem a kiértékelés során is felhasználni a tanultakat, miközben kerestem azokat az eredményeket a számok között, amik valóban rámutattak a hiányosságokra, vagy éppen az erősségekre. Úgy gondolom, hogy összességében egy olyan munkát sikerült elvégeznem, ami méltó lezárása lehet a tanulmányaimnak, hiszen mind szakmai, mind formai követelményben megfelel az elvárásoknak. Nem csak az intézményi elvárásoknak, hanem a saját magam által támasztottaknak is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatbázis, adatbáziskezelés, eladás - értékesítés, gazdasági hatékonyság vállalati, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:08
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet