Bodó Zsolt Rúben (2021) A marketing területei és módszerei a vállalatoknál. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
szakmai_zárod_EAKPNT_bodozsoltruben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (880kB) |
|
PDF
Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK_BZSR_EAKPNT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (201kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom során a vállalati marketingtevékenységet vizsgáltam. A dolgozat első felében a jelenleg is relevánsnak tekintett szakirodalmat dolgoztam fel, olyan tapasztalatokra hagyatkozva, amelyeket a szakmai gyakorlati időm alatt, illetve a tanulmányaim folytatása során gyűjtöttem. Ezek mellett alakítottam ki a kutatási metódusomat, ami a mélyinterjú, és a kérdőíves megkérdezés között ingadozott. Úgy véltem, hogy utóbbi sokkal célravezetőbb, így a kérdések megírása során már felhasználtam a szakirodalomban olvasottakat, és kialakítottam egy olyan keretrendszert, amiben kerestem a válaszokat. Ez pedig a felhasználó és a marketing találkozása, viszont felhasználói oldalról. Saját tapasztalataim is azt mutatták, hogy hiába van egy számomra kedves márka, ha olyan tartalmat kapok tőle, amivel nem tudok azonosulni, akkor nem tud meggyőzni. Ez a felismerés arra ösztönzött, hogy utánanézzek, hogy mit is gondol a társadalom erről a jelenségről. A kérdőíves kutatást egy hónap alatt végeztem el, a válaszok kiértékelése is egy hetet vett igénybe. Igyekeztem a kiértékelés során is felhasználni a tanultakat, miközben kerestem azokat az eredményeket a számok között, amik valóban rámutattak a hiányosságokra, vagy éppen az erősségekre. Úgy gondolom, hogy összességében egy olyan munkát sikerült elvégeznem, ami méltó lezárása lehet a tanulmányaimnak, hiszen mind szakmai, mind formai követelményben megfelel az elvárásoknak. Nem csak az intézményi elvárásoknak, hanem a saját magam által támasztottaknak is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis, adatbáziskezelés, eladás - értékesítés, gazdasági hatékonyság vállalati, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |