Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál

Burján Kira Beatrix (2021) Online marketing stratégia bevezetése egy kisvállalkozásnál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Burján_Kira_Beatrix_CZRJYN.pdf] PDF
Burján_Kira_Beatrix_CZRJYN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK.pdf] PDF
Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (228kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakmai gyakorlatomat egy kisvállalkozásnál töltöttem, ahol marketing munkakörben végeztem feladataim. A dolgozatom témája az online marketing és azon online eszközök részletes bemutatása, amelyeket a gyakorlati munkám során megismertem és használtam.Két központi feladat bemutatása olvasható a dolgozatban, amelyek fő feladataimat képezték a gyakorlat során. Emellett a mai online marketing eszközök szerves részét képezik. Ez a két stratégia a keresőoptimalizálás, azaz SEO és a Google hirdetések.A dolgozatom elméleti részében bemutatom, mi is az az online marketing és különböző eszközei. Részletesen kitérek arra, hogy mit takar a keresőmarketing, keresőoptimalizálás és kereső hirdetések, ezen belül pedig a Google hirdetések. A gyakorlati részben pedig részletes leírást készítettem arról, hogyan történik egy weboldal keresőbarát szempontok szerinti szerkesztése és arról hogyan hozható létre egy Google hirdetés, a Google Ads rendszerében.A Sidex Trade Kft. a webshop üzemeltetéséhez az OpenCart rendszerét használja. Dolgozatomban ismertetem az OpenCart webshop motor használatát és új termék feltöltését lépésről lépésre, keresőoptimalizálás szempontok követésével.A Google hirdetések is szerves részét képezik az online marketingnek. Gyakorlatom alatt megismerkedtem a Google Ads szolgáltatásaival és azzal, hogy mennyi lehetőséget nyújt az internetes hirdetés világa. Létrehoztunk egy hirdetési kampányt, amelynek a teljesítését folyamatosan nyomon követtük. A Google Ads a hirdetések elindítása után minden nap összegyűjti a hirdetéssel kapcsolatos információkat, így teszi egyszerűbbé a hirdetés eredményességének a követését. Dolgozatom végén összefoglalom az összegyűjtött adatokat és eredményeket, amelyeket az online marketing tevékenységek bevezetésével sikerült elérnünk.Úgy gondolom, hogy napjainkban egy vállalkozás életében, már szinte nélkülözhetetlen az online jelenlét és van, amikor csak hirdetések által tudjuk több felhasználóhoz eljuttatni a weboldalunkat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Gábriel Miklós
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, FOSZK, gazdálkodási és menedzsment, kisvállalkozások, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet