Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál

Házi Renáta (2021) Ügyfélmenedzsment és ügyfélkapcsolatok szerepe a Tízpróba Magyarország Kft. gyakorlatánál. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2021. Házi Renáta (MU2RR2).pdf] PDF
Szakdolgozat 2021. Házi Renáta (MU2RR2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Záródolgozat összefoglalás 2021. Házi Renáta (MU2RR2).pdf] PDF
Záródolgozat összefoglalás 2021. Házi Renáta (MU2RR2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (326kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom az ügyfélszolgálatról szól, amelyet a Tízpróba Magyarországon keresztül mutattam be. Úgy gondolom, hogy a nyereség céljából fontossá vált egy vállalat szempontjából az ügyfélélmény. Minél kimagaslóbb, annál profitálóbb. Úgy gondolom, hogy manapság már nem elég a szimpla ügyfélszolgálati élmény, hanem egyedi szolgáltatásokat és bánásmódot várnak el az ügyfelek. Ebben segít a CRM rendszer, amely nagyban segítette a vállalatok vevőkapcsolati rendszerét. Véleményem szerint azok a vállalatok, amelyek időben kezdték el használni a CRM rendszert és mára már tökéletesen tudják alkalmazni, hatalmas előnyre tehettek szert. A vevők jobba preferálják, azokat a szolgálatokat, amelyek személyre szabott ajánlásokat tudnak kínálni. A személyes ügyintézés során kialakulhat egy kapcsolat ügyintéző és ügyfél között, ami továbbiakban akár ügyfél lojalitáshoz is vezethet. Ennek a folyamatában főszerepet az ügyintézők töltenek be, a tökéletes ügyfélélmény megteremtésért felelősek. Bár sokan azt hiszik, hogy ez annyira nem is bonyolult. Viszont ahhoz hogy kitudj alakítani megfelelő emberi kapcsolatokat, több minden is közre játszhat. A Decathlonnál ezeket t megfigyelve arra jutottam, hogy sokszor nem csak az ügyintézőn, hanem az ügyfél hozzáállásán is sok múlik. Ez a folyamat kétoldalú, mint minden társalgási folyamat, így mind két félnek a megfelelő hozzáállást és odafigyelést kell mutatnia. Az a véleményem, hogy sok új ismeretet szereztem az ügyfélkezelésről. Már egy éve dolgozom a Decathlonnál és egy év alatt nagyon sokat fejlődött a kommunikációs képességem. Az első benyomás az ügyfélben az ügyintézők által alakul ki. Bár ezeken felül, szerintem vannak tényezők, amik befolyásolhatják az ügyfélélményt. Vegyük például ha az ügyfélnek eleve rossz hangulata van, vagy csak nem volt neki szimpatikus egy másik kollega. Azonban az ügyintézők 17 a legmegfelelőbb tudásukkal igyekeznek megoldani a felmerülő problémákat. Úgy gondolom, hogy a Decathlon a legkiválóbban törekszik az ügyfelek elégedettségéért, amelyet számos új és korszerű termékkel, szolgáltatással próbál megvalósítani, a környezettudatossággal és fenntarthatósággal a középpontban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kiss Viktor
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélpanasz-kezelés, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:07
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet