Fazekas Fruzsina (2021) Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Záródolgozat_Fazekas Fruzsina_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK_Fazekas Fruzsina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (330kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozati összefoglalásom elején, is szeretném megemlíteni, hogy habár a szakmai gyakorlati helyemnek a Pannónia Pénztárszolgáltató Zrt. van megnevezve, ennek a pénztárszolgáltatónak a 100%-os tulajdonosa, a Pannónia Nyugdíjpénztár. Ennek következtében a munkavégzésem, a Pannónia Nyugdíjpénztárnál, a tényleges tulajdonosnál történt. Így a továbbiakban végig a Pénztárat fogom említeni. A szakmai gyakorlati helyemet biztosító cég, a Pannónia Nyugdíjpénztár, viszonylag újonnan megalakuló, marketing osztályán voltam gyakornok, és az ott lévő munkatársak munkájában tudtam közreműködni. Belefolytam a marketingkommunikációs, illetve az online marketingkommunikációs ügymenetekbe, így úgy gondolom, hogy projektmunkámnak megfelelő téma kidolgozását tudtam kivitelezni. A projektmunkám témájaként, így az online marketingkommunikációs eszközök alkalmazását választottam egy vállalat működésében. A dolgozat bevezető részében felvázoltam, hogy attól függetlenül, hogy ez a téma bizonyult a legkézenfekvőbbnek, miért pont erre esett a választásom. Továbbá a dolgozatom gyakorlati részét tekintve, mit vizsgáltam, mi volt a munkámmal a fő célkitűzésem és ezt pedig, milyen módszerrel tudtam végrehajtani. A szakirodalmi áttekintés keretében az általános, tágabb meghatározásokból indultam ki, majd a végén így jutottam el, az online marketingkommunikációs eszközök tanulmányozásáig. Elsőkörben az önkéntes nyugdíjpénztárakhoz kapcsolódóan röviden leírtam, hogyan alakult ki a ma is működő nyugdíjrendszer, mikor kezdődött meg a rendszer felállása. Ezt követően a már viszonylag régóta működő nyugdíjpénztárak két típusát mutattam, legfőképp fókuszálva az önkéntes nyugdíjpénztárak jellemző vonásaira. A nyugdíjpénztári témát illetően úgy gondolom elengedhetetlen volt egy rövid ismertető megléte, a hazai lakosság megtakarításainak jellemzőiről. Mivel az online marketingkommunikáció nem lenne fellelhető a marketingkommunikáció megléte nélkül, így a további fejezetben a marketingkommunikáció fogalmára illetve egyes csoportjaira világítottam rá, majd ezt követően a bevezetésben megfogalmazott egyik célkitűzésemhez kapcsolódóan, a fiatal korosztály legfontosabb jellembeli vonásait illetve a feléjük történő kommunikáció fontosságára hívtam fel a figyelmet. Végezetül az online marketingkommunikációs eszközökhöz kapcsolódó fogalomköröket gyűjtöttem össze, valamint az egyes eszközök legjellemzőbb tulajdonságait, megkülönböztetésük szándékaként pedig, definiálásuk szintén helyet foglal a dolgozatomban. A szakirodalmi áttekintést követően mielőtt, a Pannónia Nyugdíjpénztár online marketingkommunikációs eszközeit veszem elemzés alá, fontosnak tartottam, a pénztárat elhelyezni a hazai piacon, főbb versenytársainak megemlítését valamint az erőteljesebben strukturált marketinges tevékenységek kezdeti állapotához képest, hol tart jelenleg a pénztár. Az online marketingkommunikációs eszközök elemzésénél, a szakirodalom ehhez kapcsolódó fejezetében ismertetett eszközöket vettem alapul, annak alapján tudtam végigmenni a folyamatban. A fiatalok megnyerésére irányuló célkitűzésemnél javarészt a videó- illetve mobilmarketing, valamint a közösségi média marketing területek fejlesztésére tettem javaslatokat. Az eszközök elemzésének segítségére szolgált a gyakorlatom során megszerzett tapasztalataim, illetve a cég marketing vezetőjével készített interjú eredményei is. A következtetések levonása után, megfogalmaztam a javaslataimat a pénztár felé, ezzel is eredményre jutva a dolgozatom elején szavakba öntött célomban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fiatalok, marketingkommunikáció, online marketing, önkéntes nyugdíjpénztárak, tagtoborzás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:06 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:06 |
Actions (login required)
Tétel nézet |