A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN

Oberritter Dóra (2015) A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Oberritter Dóra projektmunka kész.pdf]
Előnézet
PDF
Oberritter Dóra projektmunka kész.pdf

Download (694kB) | Előnézet

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: etikett , angol illem, kommunikáció, szállodai kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Szabó G. Tibor
Rekord készítés dátuma: 2015. Nov. 30. 10:18
Utolsó módosítás: 2020. Már. 24. 14:41
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/3726

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet