Kiss Elizabet Virág (2021) Koronavírus hatása a digitális értékesítésre. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
EIGIZE_Záródolgozat_2021..pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 10.. Download (7MB) |
|
PDF
Titkosítási.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (454kB) |
|
PDF
Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK (2).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 10.. Download (266kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája a Koronavírus hatása a digitális értékesítésre. Választásom azért erre a témára esett, mert világunk a Covid-19 járvány elleni védekezési intézkedések végett szinte teljesen a digitális térbe szorult. Érdekesnek gondoltam megvizsgálni, hogy a munkájukat elvesztő emberek, vajon mennyire költekeznek ebben a helyzetben. Illetve arra is, hogy a vállalkozások milyen módszerekkel próbálják meg megtartani saját ügyfeleiket, jobb esetben újakat toborozni, annak érdekében, hogy a saját munkaerőt meg tudják tartani ebben a digitális környezetben is. Egy virtuális valóságba csöppentünk bele, amihez az egész világnak alkalmazkodnia kellett. Dolgozatomban ismeretem a koronavírus járvány jellemzőit, illetve a gazdasági intézkedéseket, melyek nagy hatással voltak a digitális értékesítésekre. Fontosnak tartottam megemlíteni a kritikákat is, hiszen a jelen helyzet eléggé megosztó a lakosság, de szinte az egész világ területén élő emberek között. Kifejtésre kerültek a digitális kereskedelem típusai, illetve előnyei és hátrányai is a személyes értékesítéssel szemben. A digitális értékesítés módszereinél kidolgozásra került, hogy milyen főbb elemei vannak az ügyfelek toborzásának és megtartásának. Bemutatásra kerül a jelenlegi munkahelyem, illetve a Magyar Narancs magazin is, ami jelenleg az egyik legkeresettebb magazinjaink közé sorolható a dimag.hu weboldalon, ezért is esett erre a magazinra a választásom. Dolgozatomat az Élhető Hazánkért Társadalmi Mozgalommal zártam. A mozgalom alapító tagjaként én is fontosnak érzem a társadalmi felelősség vállalást. Ezért minden hónapban tematikusan online panelbeszélgetéseket tartunk színészekkel és ismert emberekkel. Áprilisban a digitális világ került előtérbe mozgalmunknál. Megszólalt többek között Tóth Vera és több vezető is, azzal kapcsolatban, hogy ők hogyan reagálnak a digitális változásokra a mai világban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | COVID-19, digitális magazin, digitális piacok, értékesítés, mozgalom |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:04 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |