A Qwert Kft. marketingstratégiájának kialakítása

Eipl Szabolcs (2021) A Qwert Kft. marketingstratégiájának kialakítása. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Eipl-Szabolcs-A-Qwert-Kft.-marketingstratégiájának-kialakítása (1).pdf] PDF
Eipl-Szabolcs-A-Qwert-Kft.-marketingstratégiájának-kialakítása (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK.pdf] PDF
Záró dolgozati összefoglalás_2021_FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (332kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban a Qwert Kft. részére készítettem egy javaslatot arra, hogy a jövőbeni eredményesebb működése érdekében hogyan foglalkozzon a vállalkozás marketing stratégiai céljainak megalkotásával, majd pedig egy marketing terv felépítésével mutattam be, hogy hogyan is lehetne megvalósítani egy lehetséges változatot ebben a témában. A dolgozatban a bevezetést követően bemutattam a szakirodalom által használt alapfogalmakat, úgymint maga a marketing stratégia és terv, a marketing eszközök, ezeknek a tényleges megjelenése a kis- és középvállalkozásoknál. Még a fogalmi rendszerek szintjén ismertettem egy hét lépésből álló marketing tervezetet, melyet jelenleg is működő tanácsadói oldalak tartalmaiból szerkesztettem meg, a feladat jellemzői alapján. A későbbiekben ezt a sablont használtam az elemzés elkészítéséhez. A dolgozat alapkérdésének megvizsgáláshoz empirikus kutatási módszert és SWOT analízist használtam. Az elemzések elkészítése során a szakmai gyakorlatom alatt megtapasztalt és gyűjtött információkat használtam fel. A marketing terv készítésekor pedig a környezet tanulmányhoz SWOT analízist készítettem, melynek adatait táblázatba rendeztem, és kiértékeltem. A dolgozat gyakorlati részében elkészítettem egy marketing tervezetet, melynek elemeit részletesen bemutattam. Az elemzés során kapott eredményeket összegeztem, és következtetéseket vontam le belőle. A dolgozatomat az összefoglalás fejezettel zártam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árstratégia, marketing, marketingstratégiák, SWOT-elemzés, szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet