A BKV Zrt. szolgáltatása és annak menedzsmentje

Buzás Barnabás Noel (2021) A BKV Zrt. szolgáltatása és annak menedzsmentje. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of A BKV Zrt. szolgáltatása és annak menedzsmentje.pdf] PDF
A BKV Zrt. szolgáltatása és annak menedzsmentje.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 11..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási kérelem.pdf] PDF
titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (398kB)
[thumbnail of Záró dolgozat összefoglalása.pdf] PDF
Záró dolgozat összefoglalása.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Május 11..

Download (116kB)

Absztrakt (kivonat)

Záró dolgozatom témája maga a közösségi közlekedés üzemeltetését folytató BKV Zrt. szolgáltatásának és menedzsmentjének a bemutatása. Az első fejezetben ismertetem a felhasználásra kerülendő szolgáltatáshoz köthető elméleteket, amik többek között a szolgáltatás alapvető jellemzői, a különböző szolgáltató szervezetek leírása Schmenner R. W. ábrája alapján, a szolgáltatások csoportosítása Lovelock (1980) elmélete által, ami magába foglalja a szolgáltatás keresletjellemzőit, tartalmát és hasznát, és az adott szolgáltatás nyújtás eljárásait. Az utolsó elmélet, amit a tevékenység bemutatásához kötöttem, az a szolgáltatási ajánlat leírása és részletezése. A második fejezetben a szolgáltatások menedzsmentjét jártam körbe, kiválasztva a véleményem szerint megfelelő elméleti részeket az adott vállalat menedzsmentjének bemutatásához. Ismertetem a szolgáltatás menedzsment egyik definícióját, bemutatásra kerülnek az alapelvek és röviden a szervezeti felépítések is. Utolsó elméletként egy emberközelibb témát, a „középszerűség körét” mutatom be. A harmadik fejezetben megkezdődik az elméletek átültetése a gyakorlatba. A vállalat rövid ismertetése után elkezdem a szolgáltatás alapelveinek megjelenését bemutatni, és kategorizálom az egyik szolgáltatói szervezeti csoportosításba a vállalatot. A szolgáltatás csoportosítása és szolgáltatási ajánlatának meghatározását követően térek át a negyedik fejezetben a menedzsment témakörhöz. Itt a vállalatra jellemző divízionális szerkezetet jellemzem, és utána rátérek a kifejezetten a szolgáltatási tevékenységgel foglalkozó vállalati területek rövid bemutatására. Ezt követően egy interjú alapján bemutatom a szolgáltatási alapelvek és a „középszerűség körének” megjelenését a BKV Zrt. esetében. Az adott fejezet legvégső pontja pedig a balesetmenedzsment rövid bemutatásáról szól. A záródolgozatom végén ismertetem és összegzem az észrevételemet a magamba szívott tapasztalatok által.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, közszolgáltatás(ok), szolgáltatás, szolgáltatásmenedzsment, vállalkozás szervezeti felépítése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:04
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet