Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei

Krupánszky Eszter (2021) Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei.pdf] PDF
Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Intrum-Visual-Identity-Guidelines.pdf] PDF
Intrum-Visual-Identity-Guidelines.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (9MB)
[thumbnail of Magyarország EPR Countryreport.pdf] PDF
Magyarország EPR Countryreport.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf] PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (202kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatomban ismertettem a szakmai gyakorlati helyemet biztosító vállalat főbb marketing tevékenységeit. A bemutatást a marketing terület általános jellemzőivel kezdtem, majd áttértem a 2017-es brandváltás jellemvonásaira és következményeire. Szót ejtettem továbbá a cég B2B marketingjéről, amely során kiemeltem az ehhez köthető 2020-as kampányt és annak következményeit egy kutatás eredményeinek elemzésével. Ezt követően a munkáltatói márkaépítést is bemutattam, mint fő pillére a markering osztály tevékenységének, majd ezen belül kitértem a nemzetközi gyakornoki program kínálta lehetőségekre, és végül írtam az Intrum CSR tevékenységéről is. A munkám, illetve a dolgozat írásához végzett tájékozódásnak köszönhetően megismerhettem a cég kommunikációs csatornáit, értékeit, innovációit, illetve a marketing tevékenységének alappilléreit. Meglátásom szerint a legtöbb területen rendkívül effektíven működik a vállalat, jól felépített struktúrával rendelkezik. A marketing terület munkásságába is nehéz lenne belekötni, mivel a legtöbb lehetséges módon, minden rendelkezésre álló eszközzel igyekeznek a befelé és a kifelé irányuló marketingből is kihozni a maximumot. Az a terület, amely engem személy szerint érint a marketing területei közül, az a munkáltatói márka. Egyértelműen úgy érzékeltem az ott töltött idő alatt, hogy valóban működnek a dolgozatomban említett módszerek, és a munkatársak (állandós dolgozók és diák munkavállalók egyaránt) kellemesnek és barátságosnak találják a munkakörnyezetet. A motivációs üzenetek is megjelennek az iroda számos pontján és tesznek azért, hogy a kollégák egy részt jól érezzék magukat, másrészt a munkájuk is produktív legyen. Nagyon hasznosnak találtam az Intrumnál eltöltött szakmai gyakorlatot, hiszen megismertem egy vállalatot, megtanultam egy munkakört, megismertem sok jó embert és betekintést nyerhettem a marketing világába.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Endre Mónika
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Arculat, B2B, CSR, marketing, márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:03
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet