Krupánszky Eszter (2021) Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Intrum-Visual-Identity-Guidelines.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (9MB) |
|
PDF
Magyarország EPR Countryreport.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
zaro-dolgozati-osszefoglalas_2021_foszk.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (202kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatomban ismertettem a szakmai gyakorlati helyemet biztosító vállalat főbb marketing tevékenységeit. A bemutatást a marketing terület általános jellemzőivel kezdtem, majd áttértem a 2017-es brandváltás jellemvonásaira és következményeire. Szót ejtettem továbbá a cég B2B marketingjéről, amely során kiemeltem az ehhez köthető 2020-as kampányt és annak következményeit egy kutatás eredményeinek elemzésével. Ezt követően a munkáltatói márkaépítést is bemutattam, mint fő pillére a markering osztály tevékenységének, majd ezen belül kitértem a nemzetközi gyakornoki program kínálta lehetőségekre, és végül írtam az Intrum CSR tevékenységéről is. A munkám, illetve a dolgozat írásához végzett tájékozódásnak köszönhetően megismerhettem a cég kommunikációs csatornáit, értékeit, innovációit, illetve a marketing tevékenységének alappilléreit. Meglátásom szerint a legtöbb területen rendkívül effektíven működik a vállalat, jól felépített struktúrával rendelkezik. A marketing terület munkásságába is nehéz lenne belekötni, mivel a legtöbb lehetséges módon, minden rendelkezésre álló eszközzel igyekeznek a befelé és a kifelé irányuló marketingből is kihozni a maximumot. Az a terület, amely engem személy szerint érint a marketing területei közül, az a munkáltatói márka. Egyértelműen úgy érzékeltem az ott töltött idő alatt, hogy valóban működnek a dolgozatomban említett módszerek, és a munkatársak (állandós dolgozók és diák munkavállalók egyaránt) kellemesnek és barátságosnak találják a munkakörnyezetet. A motivációs üzenetek is megjelennek az iroda számos pontján és tesznek azért, hogy a kollégák egy részt jól érezzék magukat, másrészt a munkájuk is produktív legyen. Nagyon hasznosnak találtam az Intrumnál eltöltött szakmai gyakorlatot, hiszen megismertem egy vállalatot, megtanultam egy munkakört, megismertem sok jó embert és betekintést nyerhettem a marketing világába.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Arculat, B2B, CSR, marketing, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:03 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:03 |
Actions (login required)
Tétel nézet |