Antal Dóra (2021) Az érzelmi intelligencia és az érzelmi munka az ügyfélkapcsolatokban az extraverzió faktor tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Antal Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Felhasznált kérdőívek_John et al_Petrides et al_Göndör.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Temavazlat-es-osszefoglalas_Antal Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (911kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen dolgozat a Dr. Rose Magánkórház Kft. ügyfélkapcsolatának személyiségjegyeire, valamint a munkahelyen tanúsított attitűdjeire összpontosít. Szolgáltatást nyújtó intézményként az ügyfélelégedettség nem egy ízben múlhat az ügyfélkapcsolati dolgozók hozzáértésén, magatartásán. Az ügyfelekkel érintkező dolgozók kivétel nélkül egy hosszas tréningfolyamatba csöppennek bele, melynek során betekintést nyernek a kórház által vallott értékrendszerbe, megismerik az intézmény szájról szájra terjedő hagyományait, írott vagy íratlan szabályait. E dolgozat kísérletet tesz az extravertált és introvertált ügyfélkapcsolati munkatársak érzelmi intelligenciájának, érzelmi munkavégzésének felmérésére. Az eredmények birtokában rávilágítok az intézményt jellemző szervezeti kultúra sajátosságaira, valamint az ügyfélkapcsolati munkavállalók leginkább jellemző személyiségjegyeire és attitűdjeire.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | alkalmazottak magatartása, érzelmi folyamatok, érzelmi intelligencia, szervezeti kultúra, szervezeti magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |