Milyen online eszközök segítségével alakítható ki a Habgenerális autómosó marketingstratégiája?

Klein Zsófia (2021) Milyen online eszközök segítségével alakítható ki a Habgenerális autómosó marketingstratégiája? Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Klein Zsófia (1).pdf] PDF
Szakdolgozat - Klein Zsófia (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Klein_Zsofia .pdf] PDF
BA_O_Klein_Zsofia .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (682kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Habgenerális 2005 Kft. online marketing-tevékenysége kapcsán vizsgálódtam. A vállalkozás kézi autómosási lehetőséget kínál vásárlóinak. Arra voltam kíváncsi, hogy lehetséges-e az online marketingstratégia kidolgozása segítségével fokozni a vásárlás intenzitását, és milyen irányban érdemes fejleszteni a marketinget. Áttekintettem a vonatkozó marketing-elméletet, különös tekintettel az online marketingre és az értékesítési tölcsér elméletére, mely szerint az elköteleződés eltérő fokain álló vásárlókat más és más módszerekkel kell megszólítani.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA)

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Horváth Szilvia Evelin
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zsigmond-Heinczinger Száva
Belső
főiskolai docens; Menedzsment Tanszék; PSZK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: autómosó, értékesítési tölcsér, közösségi média, online marketing, online reklám, vállalkozás marketingstratégiája
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:01
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet