Klein Zsófia (2021) Milyen online eszközök segítségével alakítható ki a Habgenerális autómosó marketingstratégiája? Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szakdolgozat - Klein Zsófia (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Klein_Zsofia .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (682kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a Habgenerális 2005 Kft. online marketing-tevékenysége kapcsán vizsgálódtam. A vállalkozás kézi autómosási lehetőséget kínál vásárlóinak. Arra voltam kíváncsi, hogy lehetséges-e az online marketingstratégia kidolgozása segítségével fokozni a vásárlás intenzitását, és milyen irányban érdemes fejleszteni a marketinget. Áttekintettem a vonatkozó marketing-elméletet, különös tekintettel az online marketingre és az értékesítési tölcsér elméletére, mely szerint az elköteleződés eltérő fokain álló vásárlókat más és más módszerekkel kell megszólítani.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (BA)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | autómosó, értékesítési tölcsér, közösségi média, online marketing, online reklám, vállalkozás marketingstratégiája |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |