Gojdár András (2021) A Mamolart Gallery kezdő vállalkozás marketingstratégiájának a kidolgozása. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Gojdár András_Szakdolgozat_Marketing.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Gojdár_András.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (508kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom nem egy tradicionális szakdolgozat a felépítését tekintve. Egy esettanulmányon keresztül párhuzamosan vezetem le a szakmai ismereteket és a gyakorlatot. A dolgozat elején bemutatom, hogy miért választottam ezt a témát és bemutatom röviden a vállalkozásnak az alapjait. Ezek után összeszedem és szintetizálom a szakmai tudást, amely szükséges ahhoz, hogy egy kezdő online vállalkozásnak a marketingstratégiáját felépítsem. A szakirodalmi tudást először meghatározom, majd bemutatom, hogy esetemben a vállalkozás szempontjából ennek alkalmazása hogyan történik. Miután a szükséges alapeszközöket alkalmaztam utána megfogalmazom a kutatás keretrendszerét és bemutatom a kutatást teljesen. A kutatás eredményéből kinyert következtetések segítségével fogom a dolgozat utolsó részében összeállítani a kezdő online vállalkozásunknak a marketingstratégiáját. Így a szakdolgozatom olvasója gyakorlati példákon keresztül végig követheti a vállalkozás felépítését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | galéria, kezdő vállalkozás, marketing, marketingstratégia, online |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |