Az ügyfélkezelés és rendszerei

Fodor Nóra (2021) Az ügyfélkezelés és rendszerei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Fodor Nóra - Záródolgozat.pdf] PDF
Fodor Nóra - Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2041. Május 07..

Download (1MB)
[thumbnail of Titkositasi-kerelem.pdf] PDF
Titkositasi-kerelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (260kB)
[thumbnail of Záró dolgozati összefoglalás.pdf] PDF
Záró dolgozati összefoglalás.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2041. Május 07..

Download (204kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomat az ügyfélkezelésről és annak rendszereiről írtam. A téma kifejtése során a szakmai gyakorlatomnak köszönhetően a Telekom panaszkezelési területén szerzett tapasztalataim alapján bővebben kifejtettem az itt használt módszereket és a rendszereket, melyekben az ügyfeleket kezelik a cég dolgozói. Kitértem arra is, hogy milyen módon kommunikálnak az ügyfelekkel és hogy miképp lehet hatékony az ügyfélkezelés, a cég pedig erre vonatkozóan milyen törekvéseket tesz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: telekommunikáció, ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélpanasz-kezelés, ügyfélszolgálat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 10:01
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 10:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet