Fodor Nóra (2021) Az ügyfélkezelés és rendszerei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Fodor Nóra - Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2041. Május 07.. Download (1MB) |
|
PDF
Titkositasi-kerelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (260kB) |
|
PDF
Záró dolgozati összefoglalás.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2041. Május 07.. Download (204kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomat az ügyfélkezelésről és annak rendszereiről írtam. A téma kifejtése során a szakmai gyakorlatomnak köszönhetően a Telekom panaszkezelési területén szerzett tapasztalataim alapján bővebben kifejtettem az itt használt módszereket és a rendszereket, melyekben az ügyfeleket kezelik a cég dolgozói. Kitértem arra is, hogy milyen módon kommunikálnak az ügyfelekkel és hogy miképp lehet hatékony az ügyfélkezelés, a cég pedig erre vonatkozóan milyen törekvéseket tesz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | telekommunikáció, ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélpanasz-kezelés, ügyfélszolgálat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 10:01 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 10:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |