Baranyai András (2021) Felhő alapú szolgáltatások és szerepük a videójáték iparban. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Felhő_alapú_szolgáltatások_és_szerepük_a_videójáték_iparban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
BA_O_Baranyai_András.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (344kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat fő célja bemutatni a Cloud gaming szolgáltatás hátterében lejátszódó folyamatokat és eljárásokat. Mi az emberek véleménye ezekről a rendszerekről. Szívesebben használnák-e továbbra is ezeket a rendszereket vagy inkább visszatérnének a jól megszokott régi lehetőségekhez. Lecserélnék-e a régi, de jól működő eszközüket csak azért, hogy futtathassák a legfrissebb videójátékokat a legjobb teljesítménnyel, amikor a Cloud gaming szolgáltatás képes tökéletesen futni a több éves számítógépeken vagy konzolokon. A legfontosabb kérdés, pedig az, hogy lehet-e jövője a felhő alapú szolgáltatásokat használó technológiának.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Cloud gaming, felhő, felhő alapú szolgáltatások, kérdőív, videójáték |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:58 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |