Felhő alapú szolgáltatások és szerepük a videójáték iparban

Baranyai András (2021) Felhő alapú szolgáltatások és szerepük a videójáték iparban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Felhő_alapú_szolgáltatások_és_szerepük_a_videójáték_iparban.pdf] PDF
Felhő_alapú_szolgáltatások_és_szerepük_a_videójáték_iparban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of BA_O_Baranyai_András.pdf] PDF
BA_O_Baranyai_András.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (344kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat fő célja bemutatni a Cloud gaming szolgáltatás hátterében lejátszódó folyamatokat és eljárásokat. Mi az emberek véleménye ezekről a rendszerekről. Szívesebben használnák-e továbbra is ezeket a rendszereket vagy inkább visszatérnének a jól megszokott régi lehetőségekhez. Lecserélnék-e a régi, de jól működő eszközüket csak azért, hogy futtathassák a legfrissebb videójátékokat a legjobb teljesítménnyel, amikor a Cloud gaming szolgáltatás képes tökéletesen futni a több éves számítógépeken vagy konzolokon. A legfontosabb kérdés, pedig az, hogy lehet-e jövője a felhő alapú szolgáltatásokat használó technológiának.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdaságinformatika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságinformatikus

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Cloud gaming, felhő, felhő alapú szolgáltatások, kérdőív, videójáték
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 22. 09:58
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 22. 09:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet