Partos Ábris Gábor (2021) Az esztergomi Hotel Adalbert*** marketingstratégiája és annak eredményessége. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
Előnézet |
PDF
Az esztergomi Hotel Adalbert marketingstratégiája és annak eredményessége.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
0194_210516125846_001.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (203kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szállodai marketing 1. A marketing értelmezése a szállodai szolgáltatások szektorában. A szolgáltatások marketingje: McCarthy-féle 4P, valamint a Booms és Bitner-féle további 3P 2. A turisztikai szolgáltatások marketingje: a szolgáltatás termékek sajátosságai és azok hatása a marketing munkára A Hotel Adalbert bemutatása 1. A Hotel Adalbert bemutatása: helyzetelemzés, Esztergom szálláshelyei, látnivalói 2. A Hotel Adalbert szolgáltatásai, a szálloda teljesítményének alakulása, konkurencia-elemzés A Hotel Adalbert marketing tevékenysége 1. A szálloda piaci pozícionálása (1P-Product) 2. Árpolitika kialakítása (2P-Price) 3. Disztribúciós politika (3P-Place)
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, marketing, szálláshelyek, szállodák, turisztika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 22. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 22. 09:27 |
URI: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/37061 |
Actions (login required)
Tétel nézet |